YOYO优优呀🐝

Georgia - Vance Joy

好听~

不会游泳的🐠🐠:

简单的吉他伴奏,非常干净的节奏,歌者非常慵懒、随性的演唱,闭上眼静静聆听,脑海中构成一个很有质感的黑白电影画面。。。

Georgia --Vance Joy

She is something to behold
看她
Elegant and bold
高雅又大胆
She is electricity
她像电流一样
Running to my soul
在我灵魂中流动
And I could easily lose my mind
我轻易的就沦陷了
the way you kiss me will work each time
你吻我的方式叫我忘不了

Calling me to come back to bed
呼唤我回到床上
Singing Georgia on my mind
在我耳边唱着乔治娜
Lips generous and warm
唇瓣轻柔而温暖
You build me up like steps
像舞步一样你让我兴奋
Eyes innocent and wild
眼神纯洁又狂热
Remind me what it's like
总让我想起它的样子
And I could easily lose my mind
我轻易就沦陷了
The way you kiss me will work each time
你吻我的方式叫我忘不了
Pulling me back into the flames
把我从火焰里拉回来
And I'm burning up again
现在我又开始燃烧了
I'm burning up
我在燃烧
And I I never understood what was at stake
我不知道什么是刀山火海
I never thought your love was worth it's wait
我从没想过你的爱是值得等待的
Well now you've come and gone
如今你来了却又离开
I finally worked it out
我终于明白了
I worked it out
我明白了
I never should have told you
我根本不该告诉你的
I never should have let you see inside
我根本不该让你看见我的心
Don't want a trouble in your mind
不想让你烦恼
Won't you let it be
你不会这样吧
I never should have told you
我根本不该告诉你的
I never should have let you see inside
我根本不该让你看见我的心
Don't want a trouble in your mind
不想让你烦恼
Won't you let it be
你不会这样吧
I never should have told you
我根本不该告诉你的
I never should have let you see inside
我根本不该让你看见我的心
Don't want a trouble in your mind
不想让你烦恼
Won't you let it be
你不会这样吧
I never should have told you
我根本不该告诉你的
I never should have let you see inside
我根本不该让你看见我的心
Don't want a trouble in your mind
不想让你烦恼
Won't you let it be
你不会这样吧
And I could easily lose my mind
我轻易就沦陷了
the way you kiss me will work each time
你吻我的方式叫我忘不了
Pulling me back into the flames
把我从火焰里拉回来
And I'm burning up again
现在我又开始燃烧了
I'm burning up
我在燃烧
And I I never understood what was at stake
我不知道什么是刀山火海
I never thought your love was worth its wait
我从没想过你的爱是值得等待的
Well now you've come and gone
如今你来了却又离开
I finally worked it out
我终于明白了
I worked it out
我明白了


评论

热度(16)